Rabu, 7 Mac 2012

-(oo)-

assalamuailaikum ,,, *ceh baiknye aku* Hehe
korang sehat ? Hehe :)

semalam ade sorang mamat ney (takpayah lah nak bagitahu sapa kan ) --' dia call aku ! dia suruh aku tolong pujuk  dak perempuan ney ..
aku pun tolong lah .. malam tu pulak aku ada TUISYEN ngn dak perempuan ney ..
sampai je aku kat TUISYEN ney ,, Zara tengah lepak ngn boyfrie dia ,, dia ajak aku !
aku cakap kat Zara ,, wait nak letak beg . Hehe and aku pergilah letak beg .. mase aku nak turun dak perempuan tu baru nak naik .. dah alang-2 jumpe kan aku cakap lah teros .
weyy ! asl ka tak balas msg 'S' , tak angkat 'S' call ? dia cakap `mane ka tahu ney`
aku teros turun tak jawab lah pertanyaan dia tu tadi ..
and lepak ngn Zara sekali ngn boyfrie dia lah .. tapi sekejab je :)
lepas pada tu .. aku ngn Zara masuklah kelas .. tengok dak perempuan tadi dah `badmood`
aku diam jelah .. `s` suruh aku call ! aku cakap aku ada kelas and balik nanti aku call ..
masa ontheway balik rumah tu aku call lah `s` .. and `s` cite semua .. aku sebagai BFF dengar jelah kan :D
pastu dekat sekolah dak perempuan tu tadi tak tegur lah aku ..
aku pelik lah padahal takde wat salah pun kat dia --'
dia cakap kat Zara aku menyibok care hubungan dia dengan `s` .. padal dia ngn `s` takde pape pon ( sakailah betine ney ) and dia cakap kat member-2 aku lagi yang aku buat-2 cite sal dia !!
yang pasal kat TUISYEN tuh aku just TOLONG `S` je ..
bukan niat aku nak menyibok kew ape kan , just TOLONG -(oo)-
and pasal wat cite tu .. sory sikit aku takmahir dalam nak buat CERITA segala bagai ney !
aku terase gile dengan kau kawan , kadang-2 kawan baik kita pon boleh buat kita terasa kan :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan