Rabu, 7 Mac 2012

takleh tido :'O

hyee babe :)

4:55 pagi aku still takleh tido .. tak tahu lah nape ..
 dah cuba pejamkan mata tapi still takleh tido :'/
mengantuk :( dah pukul 6 karang nak bangun pergi sekolah tapi kat sini hujan 

tak tahu lah pergi sekolah nak ape ? hujan lebat lah jugak ..
hari tu kan kita pergi sekolah dengan CAPITAL S ! haha :D
dia yang ajak aku on jelah .. Hehe ! rindu kot kat dia .. 

aku dengan dia .. just BFF (: tak lebih pon dari tuh .
aku sokmo jugak share-2 cite dengan dia .. dah BFF biase lah kan ..
jangan jeles mu *NA .
best member dengan dia .. happy (: takpenah menyakitkan hati !
senang cite memang best lah kawan dengan dia (: sayang aku pon kekadang tak camtu ..
kekadang tu adelah jugak menyakitkan hati .. tapi takpe macam mana pon .
aku tetap sayang mu biee :*
k lah dah mengarut sangad aku ney .. mybe terlampau mengantuk kan -.- kbhaii !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan