Khamis, 8 Mac 2012

Ohhgodd , Faiz Adnan :)

semalam mase dekat tuisyen -->
aku tuisyen BM malam tu .. cikgu aku nie ade bawak satu buku .. 
tulisan dia takpayah nak cakap lah , lawo gile doe (:
budak laki punya buku , nama dia `Faiz Adnan`

cikgu bercerita pasal dak tu dekat depan yang aku , Ain , Zara ang dak-2 laen bercerita kat 
belakang ..
Aku - perghh ! mesti dia henseng kan weii ! dengar nama pon da tahu lah (:
Ain - mesti putih , tinggi !
Haha , cikgu aku kata semua subjek `bio , kimia , fizik` dia dapat markah 100 % kecuali subjek BM 82 %
cikgu cakap dia takleh skor BM .. 

perghh ! jeles nye dengar ): nak macam dia , nak macam dia !!
cikgu cakap dia takpenah bukak TV sendiri kecuali ayah dia yang tolong bukak kan ..
tu pun kena siapkan homework semua nye dulu ! kalau aku memang taklah kannnnn ? Okbhaii :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan